četrtek, 9. december 2021

Lepota preprostosti!

 Čutim, da še bolj cenim vsakdanje stvari. Umirjeno pitje kave. Lep razgled skozi okno ob tem. Lepa drevesa in jesenske barve. Polno toplih odtenkov listov na tleh, kot nežna mehka šumeča preproga. Vse je tako lepo.

Sem kaj zares povezana s to naravo? Ali si samo želim biti?!

Danes je dan, da se odpravim na sprehod v gozd. Lahko se povežem z naravo in to me hkrati prebuja v to, kdo sem v resnici.

Kje sem včeraj to prebrala, da narava ne oznanja naokoli, da bo cvetela – samo cveti! Niti ne joče, ko drevesu odpadajo listi – samo odpadejo.

Kaj če bi samo cveteli? Saj ne rabimo zdaj prepričevati drugih, kako cvetimo in kako lepe cvetove imamo! To ni dokazovanje. Na koncu smo sami s sabo. Lažemo samo sebi, tudi, ko mislimo, da lažemo drugim. To ni tekma!

Kaj če bi danes bil naš zadnji dan?! Kaj imamo občutek, da smo sploh zares živeli? Česa bi si želela početi več?! Vem, da imam ure pred sabo, ki izgledajo običajne. Ne bom jih zapravila! Želim jih preživeti polno.

Kaj sploh pomeni zares živeti?! Zate?! Točno zate osebno!

Jaz vem, da bi šla več ven v naravo. Vem, da bi več časa preživela z ljubimi. Vem, da bi slikala. Ali se udobno namestila in brala knjigo. No, nekaj idej že imam. Zdaj pa jih samo uresničim. Vem tudi, da bi v sebi občutila mir. Radost, da sem še živa. Hvaležnost, za vse moje najdražje. Hvaležnost, da sem to, kdo sem.

Danes ceni vsako uro, ki ti je podarjena. Obarvaj jo s pristnimi barvami srca. Le prisluhni mu, prav te vodi.

Ljubek srčen nagajiv radosten pristen lahkoten zabaven živahen jasen šarmanten upanja poln dan!




🌷 P.S.: Bodi kdo si, tak-šna si najlepša! Zdaj je tvoj čas! Sij še bolj močno! Tvoje pristne barve so najlepše! Ti si najlepša-najlepši, ko si pristna-pristen! Zdaj pa si dovoli sijati! Tega si vredna-vreden.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Bohemian Rhapsody ... https://youtu.be/sBspSJWRT2E

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar