sreda, 13. oktober 2021

Spusti!! SPUSTI!!! Spusti!

 Živim svoje najboljše življenje. Zdaj! Ali še bom kaj odlašala?! Še bom dolgo čakala, če bom res pričakovala, da bo vse popolno. Če pa je popolno, pa že hrepenim po novi in še boljši stvari. Pa je to res smisel življenja?!

Popolnost!? Ali življenje po mojih pričakovanjih?!

Mislim, da je čas, da spustim kontrolo in nadzor.

Lahko zaupam, da če sem v svojem srcu, bo vse, kar je zame – tudi našlo pot do mene.

Ne rabim vse tako kontrolirati in izsiljevati!

Lahko se prepustim toku, reki Ljubezni, ki mi vse prinese. Lahko me pa tudi odnese tja, kamor mi je namenjeno iti. Vse, kar ljubim, pride z lahkoto in milino. Najde pot do mene, dokler imam mir v srcu. Dokler sem v centru – srcu.

Pa lahko danes malo bolj zaupam, da je res tako?! Se lahko malo bolj prepustim?!! Kaj če bi vzela vsako priložnost za grajenje bližine z drugimi, smeh, veselje in srečo?! To, čemu namenjam pozornost – raste! Želim si zalivati srečo v sebi, srčnost in pristnost. Zato to vnašam v vsak trenutek dneva malo bolj.

Ne rabim popolnosti. Niti ne rabim, da je vse (ali vsi) po moje. Lahko sem srečna vseeno!

Kaj pa ti izbiraš?! Želiš imeti prav – ali želiš biti srečna-srečen?!

Izberi s srcem!

Ljubek srčen srečen srčkan sijoč sočen sončen dan!



🌷 P.S.: Življenje ti daje nenehno potrdila, z vsakim trenutkom, kako si dragocen-a! sprejmi to v svoje srce. Res si dragocen-a! Samo sledi svojemu srcu še naprej!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Radost = svobodna volja! ❤️ https://youtu.be/xY1Kb0gFKIo

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman? ... https://youtu.be/hq2KgzKETBw

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar