sobota, 9. oktober 2021

Odstrnimo tančice, poglejmo jasno!

 Kaj če so zunanji problemi, ki jih ustvarjam, samo megla in pobeg, da se ne ukvarjam s tem, kar bi pa res rada?! Kaj če je vsak problem le namišljen, da ne bi rabila stopiti naprej in živeti svojega najboljšega življenja?! Kaj če si s problemi, ki so tukaj in zdaj in se zdijo nujni, samo mečem pesek v oči, da ne rabim slediti svojemu srcu?!

Kaj če je zunanji kaos samo izgovor, da ne rabim biti srečna in sprejeti odgovornost za svoje življenje?! Kaj če so problemi le zavesa, da si ne dovolim živeti še bolj polno?!

Kaj če sem sama zagrnila to zaveso problemov, ki ne prepušča nič sončnih žarkov ljubezni, sreče, veselje, upanja vsaj?!!

Kaj je moje resnično poslanstvo?

Pristnost. Da sem ljubezen. Da sijem najbolj močno, kar lahko. da sem srečna in radostno rastem.

Nič od naštetega tega ni ukvarjanje s problemi. Seveda z vsem srcem vsrkam lekcijo, potem pa stopam naprej. Ne zaletava pa se v zdi z glavo. To ni moje poslanstvo. Moje poslanstvo ni reševanje problemov, ampak učenje iz njih! pa še to samo radostno učenje!

Danes praznujem svojo pristnost in pravo poslanstvo. Srečna sem. z lahkoto vidim skozi tančice in sem vseeno srečna. Danes izbiram še bolj živeti srčno!

Si na svoji srčni poti?! Ali je vedno nekaj nujnega?! Danes zberi dovolj poguma in stopi na svojo srčno pot! Poslušaj kompas srca!

Ljubek srečen igriv radosten živahen jasen kreativen srčen nagajiv bleščeč dan!



🌷 P.S.: Ljubi, kdo si. Sprevidi skozi tančice in jih odstrni! Vedno sije sonce! Vedno si lahko srečna-srečen! Danes bodi pogumna-pogumen in si to tudi dovoli!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Radost = svobodna volja! ❤️ https://youtu.be/xY1Kb0gFKIo

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Liam Payne, Rita Ora - For You (Fifty Shades Freed) ... https://youtu.be/RQUuqbzQVsY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar