četrtek, 7. oktober 2021

Vidiš TI najprej svojo lepoto?!!

 Cenim, da sem srečna. Cenim, da sem si zvesta. Cenim, da sem šarm in lepota. Cenim, da sem ljubezen. Cenim, da sem radost.

Cenim, da se znam smejati vsem svojim norijam!

Kaj pa ti ceniš v življenju?!

Najbolj pomembno pa je, ceniš sebe?

Drugi nam včasih dajejo popačeno sliko zardi svojih lastnih bolečin in ran. Ne morejo nam dati tega, kar sami nimajo. Niti ne moremo pričakovati, da nam bo kdo karkoli dal – kot na primer ljubezen. Vse je znotraj nas. Če se sama imam rada, potem lahko sprejmem ljubezen do mere, kot se imam rada. Več ne bi niti prepoznala in bi mi bilo nadležno.

Torej danes smo sami svoji starši – ata in mama – in si dajemo to, kar želimo prejeti od drugih. Mi smo odgovorni za sovjo energijo. Mi smo odgovorni za svoje počutje! Mi smo odgovorni, da občutimo lastno vrednost! Nihče drug nam ne more tega dati!

Vidiš ti najprej svojo lepoto?

Vidiš ti najprej svojo unikatnost in čudovitost?!

Vidiš ti najprej pri sebi, kako si vredna-vreden ljubezni in ljubeč?!!

Vidiš, kako si dragocen-a s svojo pristnostjo celotnemu univerzumu!?!

Ne verjemi nikoli česa drugega! Ne verjemi nikoli besedam, dejanjem drugih, ki ti govorijo karkoli drugega, kot da si čudovit-a!! (To je samo odraz njihove notranje stiske!)

Zaupaj, res si nekaj posebnega in čudovit-a!!! vedno občuti to v srcu!

Ljubek srečen igriv radosten srečen dan poln pristnosti!



🌷 P.S.: Čudovit-a si! Čudovita-a si! Čudovit-a si!!! Res si čudovit-a!!!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Radost = svobodna volja! ❤️ https://youtu.be/xY1Kb0gFKIo

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Daniel Popović - Ma daj obuci levisice ... https://youtu.be/jBuh2hbEiNY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar