ponedeljek, 6. september 2021

Razpri se bogastvu!

 Kako rada imam dež! Čarobno je poslušati ta tok reke z neba. Čisto rahle kapljice, ki se združijo v nežno šumenje. To me vedno tako pomirja. Opere vse. Nahrani in zalije vse.

Kaj pa tebe nahrani, napolni, izpolni? Kaj je radost in polnjenje za tvojo dušo?

Meni je vedno v veselje pisanje. Pa tudi seveda narava. Tudi domače rože – domača narava! Prav obožujem, kako sem lepo ustvarila rože v mozaik pisanosti. Lepo je. obožujem jih.

Imam čudovit hibiskus. Kupila sem ga, ko smo šli k stricu na obisk. Seveda smo se vmes ustavili na kavi! Bilo je tako zabavno! Vsa razširjena družina. Tako smo se zabavali! 

Tam sva si z mamo kupili vsaka vrtnico in hibiskus. Imel je pripravljen cvet, da se razcveti. Čakala sem in čakala. Potem sem šla za zelo dolgo na morje. Ampak ta cvet me je počakal! Hibiskus me je počakal, da se je razprl! Razcvetel se je naslednji dan, ko sem prišla iz morja! Kakšno veselje! Imel pa je živo roza cvet! Moje najljubše barve! 

Čutim še večjo povezanost z naravo. Čutim, da sem jaz del narave! Narava v meni se želi izražati bolj in bolj! čutim povezanost z materjo Zemljo. Čutim, da skrbi za mene. Čutim, da me neguje. Čutim, da mi želi podariti vse darove! Zdaj sprejemam to ljubezen in skrb!

Poveži se s svojo naravo. Vodila te bo. Umirila bo v tebi toke nemira in te povrnila v harmonijo s svojim srcem. Zaupaj! Razpri se kot čudovit hibiskus! Poženi nove cvetove! Uživaj!

Ljubek srečen igriv pinki srčen bogat vesel živahen zadovoljen radosten pikasto pristen dan!



🌷 P.S.: Kaj si zares želiš početi danes? Daj si prosto in se poslušaj in ustvarjaj dan, kot si ga res želiš!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  ❤️ Iskreno!  https://youtu.be/RXS7CWudH6w

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Severina - Tarapana ... https://youtu.be/IAt-LuTVTVM

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar