torek, 7. september 2021

Hrani z ljubeznijo in rastlo bo kot noro!!!

 Kaj če ne bi živela toliko v glavi? Kaj če bi se pomaknila malo ven – zares – v naravo?! Ali malo bolj dol – navznoter – svoje srce!

Vsako vprašanje, ki ga imamo, lahko dobimo takoj odgovor. Samo roko položimo na srce. Vprašajmo in dobili bomo odgovor.

Srce ne rabi kalkulirati, logike, razumnosti, časa za premislek! Srce preprosto ve. To je naš najbolj oseben garmin – vodnik.

Pa mu zaupam?

Pa ga sploh vprašam?

Pa potem naredim, kot mi veli srce – ali iščem izgovore, zakaj pa ne bi? Ali pa zakaj ne bi še zdaj!?

Kaj pa če bi iskala razloge, zakaj pa lahko? zakaj pa bi? In kaj je moje resnično veselje pri tem?!

Manj si želim biti v glavi. Bolj si želim biti v centru svojega srca.

Povezana sem s svojo naravo. Zdaj to dopuščam bolj in bolj. Prav blagodejno je.

Pa še nekaj. Bila sem dva tedna na morju. Brez računalnika. Brez telefona. No, zvečer sem pogledala, če je kaj novega. Pa pisala sem blog na računalnik, ko mi je bilo. Ampak bila je taka svoboda, ko nisem skozi preverjala piskov na telefonu, kaj je novega in nisem bila bombardirana z vsemi informacijami. To razkošje si želim privoščiti večkrat. Vsaj en dan na teden- za začetek. Si lahko ti zmanjšaš bombardiranje in programiranje z informacijami?! Danes se vsaj malo odklopi! To je tako dragoceno! Ustvarjaj si raje svoj svet, ki ti je ljub!

Ljubek srečen srčne bogat igriv vesel jasen kreativen zabaven edinstven celovit živahen pisan svetel bleščeč dan!



🌷 P.S.: Močna-močan kreator-ka si! Zdaj pa si ustvarjaj svet, ki ti je pri srcu. Pusti zunanje. Obrni se navznoter. Kaj pa si ti želiš?! To neguj! To zalivaj! To hrani z ljubeznijo in rastlo bo kot noro! Zaupaj si! Močna-močan kreator-ka si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  ❤️ Iskreno!  https://youtu.be/RXS7CWudH6w

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Liam Payne, Rita Ora - For You (Fifty Shades Freed) ... https://youtu.be/RQUuqbzQVsY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar