torek, 20. julij 2021

Vedno prižgana luč!

 Rada bi se ti zahvalila, da me poslušaš. Si mi kot draga prijateljica, prijatelj ob katerem si uredim misli. Vse je spet bolj pisano in radostno. Saj vem, da mogoče navduši tudi tebe, da kaj spremeniš – ampak vedno pravijo, da je najprej treba pomesti pred svojim pragom. Tako je to pisanje moje pometanje pred svojim pragom.

Želim ti res vse najboljše!

Zanima me, koliko radosti in priložnosti za veselje sem imela in sem jih zavrnila? Ali spregledala?

Rada bi rekla bolj da življenju. Rada bi bolj rekla da veselju. Rada bi samo več srčnosti.

Pa še nekaj. Da ne boš kje mislil-a, da nisi pomembna-pomemben. Vsaka izbira radosti in veselja in sreče razpre milijon možnosti za druge, da lažje izbirajo srečo. Zares si dragocen-a.

Zdaj kot kdaj koli še bolj razprimo svoja krila. Bodimo močna luč za srečo. Skupaj smo močni. Ampak tudi luč vsakega posameznika je močna. Zasidrajmo to še bolj v našem lepem planetu. To je naš dom. Zdaj pa se počutimo domače in ljubljeno in zares sproščeno doma.

Sem spadamo. Dobrodošli smo. Sprejeti smo.

Ljubek srečen igriv radosten pikasto mavričen bleščeč kresničkast dan!



🌷 P.S.: Bodi ti kresnička. Imej to notranjo luč, ljubezen vedno prižgano.

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Ljubezen tvojega življenja! ❤️ https://youtu.be/xTqS2gGDR5E

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bruno Mars - Just The Way You Are ... https://youtu.be/LjhCEhWiKXk

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar