sobota, 24. julij 2021

Bodi ti - ti!

 Kaj če bi danes ustvarjali več veselja?

Kaj če bi najprej bili to kdo smo in celo uživali v tem?

Kaj če bi se sprejemali in bili to, kdo smo in bi to bilo naše največje veselje najprej?

Kaj če bi opustili vsa dokazovanja in ostale nesmisle. Seveda smo vsi enaki – samo srečni bi radi bili. Ampak vsakemu to pomeni nekaj drugega. Zato opustimo primerjanje in dokazovanje in vse ostale s tem povezane neumnosti, ker nas samo spravljajo iz centra. Naš center pa je naše srce.

Zdaj pa dovolj na splošno. Dovolj imam dokazovanja, da sem dovolj! Nikoli ne bom dovolj za druge, ker si tega niti ne želijo. Sem samo projekt popravljanja in kako bi morala biti, da bi se potem oni boljše počutili. Ampak to sploh ni moje delo, naloga, druge osrečiti. To je njihovo.

Danes odpuščam vse misli o tem, kaj moram biti in sem še bolj to, kdo sem.

Kdo me ima rad, me tako ima. Kdo pa ne, pa lahko ravno na mesecu pristanem – pa bodo rekli, da nisem na pravi strani lune!

Zato. Samo zato. In zato, ker si tega vredna-vreden – zares živi svoje življenje.

Ljubek srečen srčkan pisan igriv pristen osvobajajoč iskren mavričen samorogast lesketajoč dan!



🌷 P.S.: Ljubi se – danes. Čudovit-a si! Zares! Le zaupaj svojemu srcu!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Občuti čarobnost! ... https://youtu.be/w4mLuEJWrHM

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Caro Emerald - A Night Like This ... https://youtu.be/74LXx0wSqMI

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !


Ni komentarjev:

Objavite komentar