ponedeljek, 19. julij 2021

Pristnost kot dnevna praksa!

 Dobila sem neko veselje za rože. Zdaj sem si naredila celo makrame! Kaj takega! Seveda je lep in prav luškan nad mojim računalnikom. Rada sledim sledem sreče.

Nekaj me pa vedno osreči. Lepo oblačenje. To pa mi je v tako veselje.

Pa še nekaj. Dobra hrana. To pa vedno tako uživam. Čeprav sem vegetarijanka, kot način življenja, vedno najdem kaj okusnega za pod zob. Kaj če bi preizkusila kaj novega? Kar tako, ker lahko! To bi tudi bilo veselje.

Rada imam svoje življenje. Rada sem to, kdo sem. včeraj sem našla majico z napisom:

»Sem to, kar sem.«

Seveda sem si jo takoj kupila! To ne morem, da ne bi!

Kdo pa si ti?

»Avtentičnost je dnevna praksa, da opuščamo to, kar mislimo, da bi morali biti in sprejemamo to, kdo smo.«

Brene Brown

Pa bodi, kdo si! Danes malo bolj! čudovit-a si!

Ljubek srčkan srečen pocukrano lep dan!



🌷 P.S.: Zasij! Tvoj čas je zdaj!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Ljubezen tvojega življenja! ❤️ https://youtu.be/xTqS2gGDR5E

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Novi Fosili - Ja sam za ples ... https://youtu.be/SQD5J1kNGVo

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar