četrtek, 17. junij 2021

Naravnaj se na višjo vibracijo! (Magnet za priajznost!)

  Kako je vse lažje, če sem prav naravnana! To je res, da če se vstaneš s pravo nogo, da je potem vse lažje.

Včasih je tako, včasih pa potrebujem naravnanje! Pa saj to je moja prioriteta, da se dobro počutim. Naravnanje lahko poteka na več načinov. Vedno po poslušam svoje srce. Lahko, da izvlečem angelsko karto, lahko da potrebujem še malo ležanja in afirmacije. Lahko pa me dvigne, ko se lepo oblečem. Ali še mogoče prej telovadba in tuš. Nekaj že deluje od tega.

Če pa še res ne, pa vedno pomaga dnevnik hvaležnosti.

Sprehod ali vožnja s kolesom pa ima sto odstotno uspešnost.

Skoraj bi pozabila napisati meditacijo! 

Z lahkoto se naravnam na višje vibracije. Vredno se je potruditi, saj potem vse in čisto vse bolj teče in je bolj prijazno do mene. Ljubim svoje življenje. Zdaj! Srečna sem!

Ljubek srečen izjemno igriv in poln radosti dan!



 🌷 P.S.: Danes si vzemi čas in se naravnaj. Nič ni, če se vstanemo z levo nogo, samo potem uskladimo svoje srce s tokom Ljubezni in vse bo bolj prijazno! Mi smo močni kreatorji!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ✨ Tapkanje v torek 💛 Čiščenje strupov! Tapkanje z Brad-om Yates ... https://youtu.be/ugfBUxG1Xvs

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Somebody To Love ... https://youtu.be/kijpcUv-b8M

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar