sreda, 16. junij 2021

Izraz lepote tvojega srca!!!

  Danes proslavljam moč molitve! Berem tako lepo knjigo od Don Miguel Ruiz-a: Molitve: zaveza z Bogom – navdihujoče in vodene meditacije za življenje polno ljubezni in sreče.

Vem, da koga kar strese, ko rečem molitve in bog in take stvari. Vem. Razumem. Preveč se je krščanstvo poistovetilo s temi pojmi, hkrati pa so skoraj do ničle izbrisali ženski princip. Ne govorim o takih molitvah in takem bogu. To je bolj politika in to ni zame.

Govorim o molitvah iz srca. Zahvala. Hvaležnost. Ko prežame vso moje bitje samo zato, ker živim. Prepoji me samo zato, ker slišim ptičje petje. Samo zato, ker sem bolj in bolj v srcu. Čutim to radostno energijo. Boga, vesolje, univerzum, Ljubezen, karkoli je že beseda, kako se pretaka bolj in bolj skozi mene. Želi postajati otipljiva.

Zdaj pa samo primer čudovite molitve iz knjige:

»Danes naj bo vse, kar naredimo in izrečemo, izraz lepote našega srca.«

Don Miguel Ruiz

Ljubek srečen in igriv sijoč radosten otipljivo srečen dan!



 🌷 P.S.: Danes se povežimo s to silo Ljubezni. Z nami je in za nas. Vedno. Danes zaupajmo.

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ✨ Tapkanje v torek 💛 Čiščenje strupov! Tapkanje z Brad-om Yates ... https://youtu.be/ugfBUxG1Xvs

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - I Want To Break Free ... https://youtu.be/f4Mc-NYPHaQ

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar