nedelja, 13. junij 2021

Ljubiš svoje življenje?! Zdaj ga ljubi!!! Tvoje je!!

  Kaj če bi vsak dan začela na novo? Kot da so mi ponoči zbrisali spomin?! Potem sem lahko neobremenjena z včerajšnjimi neumnostmi. Še lažje pa bi bilo začeti na novo, ker ne bi bila obremenjena s tem, kar je možno in kaj ni. Bolj bi se prepustila toku Ljubezni in srčnosti.

Pa kaj se res mora zgoditi kaj norega ali bolnega ali kaj drugega kriznega, da potem pa se res poslušam?!

Kaj če bi danes bolj ljubila vso življenje?

Kaj če bi danes bolj živela v harmoniji za materjo Zemljo?

Kaj če bi si danes sploh odpustila živeti?!

Kdo sem danes? Danes sem močna kreatorka in si lahko ustvarim karkoli z lahkoto. Prepričanja so samo zgodbe, ki jih nenehno ustvarjam. Torej lahko ustvarjam lepše zgodbe.

Ljubek srečen sijoč pristen igriv dan!



 🌷 P.S.: Danes si ustvari pravljico, kjer imaš glavno vlogo, ki jo ljubiš in s srečnim koncem. Močni kreatorji smo! Prisluhni svojemu srcu! Vredna – vreden si točno tak-a kot si! Sprejemaj se! Lep-a si!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ ✨ Tapkanje v torek 💛 Čiščenje strupov! Tapkanje z Brad-om Yates ... https://youtu.be/ugfBUxG1Xvs

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - I Want To Break Free ... https://youtu.be/Z3w5gVM_4y8

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar