sreda, 21. april 2021

Vse je v tvoje najvišje dobro in dobro vseh!!!

  Ljubim svoje življenje. Bolj in bolj ga delam domačega. Po svoje. Vredna sem, da ga tako živim. In bolj in bolj mi postaja všeč.

Vedno mi je bil naslov knjige zelo pri srcu – od Borisa Veneta – Uživaj življenje in postal boš bogat.

Tako enostavno je to. Življenje me ljubi in zdaj je moj čas, da mu to dopuščam. Kaj ni to čarobnost?!

Kaj če bi res tako živela? Danes! Zdaj!

Kaj če bi res verjela, da se vse dogaja zame!? Saj se!

Vse se dogaja zate! Vse je v tvoje najvišje dobro in dobro vseh!

Ljubek sijoč pristen nagajiv srečen dan!

  🌷 P.S.: Življenje je sreča in radost. Zato tega danes izbiram več. Kaj pa ti izbiraš?

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Bodi pristna - pristen! ... https://youtu.be/75-eIc0x-mY

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bryan Adams - I'm Ready ... https://youtu.be/9_h2FrcZjQs

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar