petek, 23. april 2021

Srkam lepoto čudovite matere narave!!!

  Prišel je čas, ko nič ne more ostati več skrito. Resnica se bo razkrila. Pravica se bo izkazala. Že zdaj! Resnica se razkriva! Pravica se izkaže! Zdaj!

Naj se razkrije vse!

Tako tudi moja luč, Ljubezen v srcu ne more ostati skrita. Ne morem se več skrivati. Niti se pretvarjati. Preveč boleče je, da bi bila karkoli, kar nisem.

Zato zdaj dovolim radosti, Ljubezni, sreči, polnosti življenja, da se izraža skozi mene. Vsak trenutek. Tudi, ko zaprem oči in uživam v žarkih sonca. Tudi, ko nakupujem. Tudi, ko sem sama in pijem kavo. Srkam to lepoto naše čudovite matere narave in jo bolj in bolj živim.

Danes sem uglašena s svojo naravo.

Ljubek srečen naravno lep dan!



  🌷 P.S.: Danes se poveži s svojim srcem. Prav ti govori. Zdaj pa mu res prisluhni. Zate je! Vse je zate!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Igraj se! ... https://youtu.be/1e_vDo-ZBHU

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Starship - Nothing's Gonna Stop Us Now ... https://youtu.be/3wxyN3z9PL4

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar