ponedeljek, 19. april 2021

Lahko izbiram srečo!

  Čeprav sem vedno mislila, da je moje poslanstvo nekaj velikega. Nekaj, kar še moram najti in je najpomembnejše. Saj je! ampak je v drobnih stvareh tudi!

Najbolj pa je moje poslanstvo, da izbiram srečo bolj in bolj. To pa je pogum! Lahko je bilo karkoli in še vedno lahko izbiram srečo, veselje, smeh, radost! Samo zato, ker me preteklost ne določa!

Svobodna sem! Lahko izbiram ljubezen, izobilje, radost, srečo. Lahko!! Pa bom?!

Sem danes tako srčna in pogumna!?! Sem! Kaj pa ti!?

Kako je lahko še boljše?

Ljubek srečen izjemno radosten dan!


  🌷 P.S.: Danes ti želim, da se veselje razlije v tvoje srce. Vredna si tega! Vreden si tega!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Bodi pristna - pristen! ... https://youtu.be/75-eIc0x-mY

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bryan Adams - Heaven ... https://youtu.be/ZwDf-NMnUPA

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar