torek, 20. april 2021

Naj se čarobnost pretaka skozi tebe!!!

  Danes je dan za razvajanje. Kaj ti to pomeni? Kako se lahko imaš rad-a danes?

Meni je to sprehod po gozdu. Ljubim vse, kar sem in kar delam. To je razvajanje. Kopel. Pitje dobre kave.

Sprejemam se. Čutim, da se čarobnost pretaka skozi mene bolj in bolj. Danes preizkušam nove barvne kombinacije. Kar tako, ker lahko.

Kako kaj novosti v tvojem življenju?

Danes začenjam z majhnimi spremembami. Drugače nalakiranimi nohti. Drugačno barvno kombinacijo oblačil. Zeleno in živo roza?! Lahko! Danes sem čisto nora in drugačna. Zdaj. To je moje veselje.

Danes gre vse skupaj.

Ljubek pisan mavričen dan!

  🌷 P.S.: Danes dopusti čarobnosti, da se pretaka skozi tebe v veh odtenkih mavrice. Zasij. Dovoli, da se lesketaš v svojih pravih barvah. Danes bodi veličina, mojstrovina – neponovljivost v vsej svoji lepoti.

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Bodi pristna - pristen! ... https://youtu.be/75-eIc0x-mY

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bryan Adams - Here I Am ... https://youtu.be/G6xr6VKg7sE

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar