nedelja, 1. marec 2020

Sebično! Do konca!

Kaj smo kaj egocentrični danes?

Prav je tako!

Kdo bo pa drugi mislil na mene, če ne jaz sama?

Kdo pa bo drugi polagal pozornost na moja doživljanja, dojemanja, če ne jaz sama?

Sem za sebičnost. Vedno.

Kako sploh lahko kaj damo drugemu, če ne damo sebi? Če nimamo kaj dati? Kako lahko s praznim srcem dajem?

Samo, ko sama sem lepota, ljubezen, povezanost s tem, kar je dobro, kar je prav in je zame, potem imam komaj kaj dati. Tako je in točno tako.

Prav uživam v tem, kdo sem. in v svoji sebičnosti. In to vedno bolj. Mislim, da so kriva tudi leta. Zdaj si upam. Prej pa sem bila kameleon. Me želiš modro, dobro, bom modra, mogoče bi rdečo danes, bom rdeča… v sebi pa sem čutila praznino in jezo. Dozdevalo se mi je, da se samo jaz prilagajam.

No, ampak to je mimo.

Preteklost me več ne rabi. Prihodnost pa me. Preteklost je zaključena. V meni je utrdila, zdaj zares, da je dobro biti sebična, samosvoja. To je ogenj pristnosti, ljubezni, ki mi daje smisel življenju.
Kdo pa bom, če ne jaz sama. Vsi ostali so že zasedeni.  Po navdihu. Oscar Wilde je bil to!

Želim pa si jemati zgled po veličastnih, modrih, intuitivnih ljudeh. To je moj navdih danes.

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je radost in polnost v vseh pogledih! Čutiš, kako se sreča zgoščuje okoli tebe? To je pristnost in sebičnost! Najbolj pa ljubezen do sebe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar