torek, 3. marec 2020

Pa ni treba! Res ne! Komplicirati!

Lahko pišem redkobesedno?


Zgoščeno. Uravnoteženo. Zanimivo.

Vse je na nek način življenja.

Včasih se motam in zavijam in zapletam okoli neke stvari. Stvarce.
Povej, kot je.

Bodi direktna.

Dobro!

Brez nepotrebnega zapletanja. Brez premlevanja in opravičevanja in razglabljanja. To je miselno – nič. Samo še bolj zapletem vse skupaj.

Sem to, kdo sem.

Dobro, tako lahko začnemo.

In vedno bolj uživam v tem, kdo sem.

Ni treba komplicirati.

Zdaj pa mogoče malo bolj zanimiv del. Drama.

Tudi, če sem zdaj in sem vedno bolj pristni del sebe. Sem. Jaz sem to, kdo sem. Tudi, če nihče ne razume. Tudi, če nikomur ni nič jasno. Nič! Vseeno sem, kdo sem.

To je tako, kot bi nekdo lipi dajal navodila, kako naj požene cvete vrtnice. Pa rdeči naj bodo. In seveda dišeči. Po malinah. In vrtnicah.

Pa tako ja ne gre!

Zgodil se je incident. Bilo mi je vsega dovolj. Vse mi je že preseglo prag vzdržnosti. Vedno sem bila pridna in ugledna in vzorna. Prijaznost pa je tako moja narava. Potem pa so bile grde besede. Ena grda beseda, ki se je ponavljala. Pa to sploh nisem jaz.
Tako zavzeto sem igrala to pridno žensko, deklico, punčko od nekdaj, da sem jo ponotranjila. Tako me je prizadelo, ko nisem bila videna tako. Pa saj to nisem jaz!

Nisem pridna, ugledna, vzorna ženska. Samo jaz sem. To je dovolj za to življenje. Samo učim se dopuščati ljubezni, ki je že v meni, da pride na površje. Tako je!

To sem jaz. Celovita nepopolna oseba.

Prijavila sem se za to življenje. Zdaj pa ga lahko živim po svoje. To je ves namen!

Ljubek sijoč pristen iskreno nagajiv radosten prepleten z ljubeznijo dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista popolnost. Vse se prepleta v pravo smer!

P.P.S.: Malo navdiha... priporočam! https://youtu.be/9QRKWz1H9jc

Ni komentarjev:

Objavite komentar