sreda, 4. marec 2020

Prioriteta

Če bi te vprašala, kaj je tvoja največja prioriteta v življenju?
Karkoli je, je tvoja.

Mislim, da so me narobe učili.

Ni denar. Niso dobrine. Ni to, kar imam za pokazati. Hišo. Avto. Materialno.

Saj so vedno rekli, samo, da si ti srečna. Samo ne vem, če so mislili tako.

Pa zakaj se sploh ukvarjam s preteklostjo? Ni več pomembna.

Zdaj sem sama odgovorna za svoje življenje.

Moja prioriteta je sreča. Če lahko delam, kar ljubim in ljubim, kar delam, so zame nebesa. Zdaj si jih ustvarjam.

Nekje sem včeraj slišala, da bi se raje jokal v Ferrariju, kot bil srečen v stari kripi.

Ferrari so moje sanje. Ampak raje sem srečna v stari kripi. Vem, neka nostalgija me daje. Ali pa samo to prepričanje, da nisem prišla zbirati stvari, ki jih tako ob smrti ne bom mogla vzeti s sabo. Mojo dušo pa bogatijo doživetja. To pa verjetno bom vzela s sabo. Ali pa tudi ne. Vseeno. Zdaj mi to bogati življenje.

Zdaj pa, če pogledam, da sem optimistična. Kar priznam. vedno sem imela malega anglečka v sebi, ki pa je rekel, kaj pa če gre? Kaj pa tudi če ne gre, pa je tako dobro.

Verjamem, da je sreča lažje dosegljiva, kot se zdi. sploh, ko sem si včeraj naredila kopel v vodi s soljo, pa zdaj pijem kavo s penicami.
Prav čutim srečo. Prav otipljiva postaja. Zares! Čarobnost!

Ljubek sijoč pristen srečen nagajivo lep dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je tukaj zate. Zdaj. Vse se je zarotilo, da ti pomaga.

P.P.S.: Malo navdiha... priporočam! https://youtu.be/2wL8kkPuRVg

Ni komentarjev:

Objavite komentar