sreda, 26. februar 2020

Polepšajmo svet, poslušajmo svoje srce!

Kako je dobro!

No, pa sem ga dala skozi. Pesniški večer. Ni bil samo skozi, bilo je pravo doživetje.

Kako lepe pohvale sem dobila, da pišem, tako iz srca. Naj še samo pišem.

Čisto sem navdušena!

Res je, če nekaj delaš s srcem, je tisto pravo. To je zakon! To je tisto, kar šteje.

Zakaj bi onesnaževali zrak s svojo tečnostjo, sitnostjo in nečimrnostjo?

Začnimo pri sebi.
Čakaj!

Začnem naj pri sebi.

Pri sebi začnem.

Tako je!

In to najtežje naredim, kot sledim svojemu srcu. Tako sem rada jaz jaz. To je moje veselje! Čistost in polnost  sem. Res je!

Ljubim svoje življenje.

Polno pestrosti. Nastaja poezija skozi mene. zdaj! in tej pesmi je naslov moje življenje. Ne glede na primere in zavite pomene, zabavno je. in razkriva se mi sproti. Vse je za moje najboljše dobro. zares. Zdaj to vedno bolj verjamem. Kako lepo in zanimivo je.

No, samo, da je uspelo!

In koliko podpore sem dobila na daljavo! Prav čutila sem, da zmorem! Prav čutila sem, da lahko in neskončno sem uživala ob tem. Res!

Pa še to! S kako zanimivimi ljudmi sem se spoznala. Drugače je. pristno. Ampak novo. In prav všeč mi je.

No, zdaj pa ti! Kaj je tvoje veselje? Kaj je tvoja radost? Kaj je tvoja strast? S tem polepšamo svet, dom in čisto zacvetimo v polnosti od znotraj navzven. Moja radost je moja. Zares! Želim si živeti po svoje! Zdaj! in tako delam ves svet lepši. In to šteje! Moja pristnost šteje!

Ljubek sijoč pristen srčkan unikatno lep poetičen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je unikatnost in pristnost. Živost v vseh pogledih! Tako je! Prava pustolovščina!

Ni komentarjev:

Objavite komentar