četrtek, 26. december 2019

Vseeno opazimo lepoto!

Cenim, da sem tu. Pustimo to!

Tako lepi oblaki so zunaj. Kar obarvali so se roza, zdaj pa razbarvali nazaj v bele. Čarobno je! prava jutranja igra barv. Čudovito!

Kaj ni življenje nasploh čudovito!

Kolikokrat ga cenimo komaj za nazaj!

Kaj pa če bi ga danes objeli in videli vso lepoto v njem! danes je dan, da odpremo srce vsemu dobremu. Vedno je tu lepota in čarobnost, samo ponavadi jo spregledamo, ker jo prekirjo sivine odtenki vsakdanjih skrbi, nemira, strahu…

Ni treba, da je tako!

Lahko smo sredi vsega, ker vedno smo sredi nečesa, pa vseeno opazimo lepoto.

Lahko pogledate skozi okno? Že s tako malenkostjo nam bo narava razkrila vso prečudovitost ustvarjanja. Potem pa poglejmo še ljudi.

Imamo čudovite zanimive ljudi v svojem življenju. Cenimo jih. Cenimo lepoto v njih. Prav čarobno je! res!

Vse je čarobnost! Ali nič!

Pa kaj ni čarobnost tudi v tem, da smo sredi vsega in se ustavimo in jo opazimo!? Da o notranjem čarobno bogatem svetu sploh ne govorim!

Vse mi je v navdih! Čarobnost je tudi v preteklih neželenih dogodkih, ker smo zardi njih tu, kot smo. Še bolj močna, še bolj odločna. Vse je za razjasnitev, kar si res želim. Vse je zame!

Torej je tudi neželeno čarobno, ker nas vodi k želenemu.

Ne sprašujem se več o svojih ciljih. Vem, da jih dosegam, že s tem, ko sem si jih določila, in stopam proti njim. To je dovolj.

Seveda bodo ovire. Naj me probajo ustaviti, če me lahko. Zdaj je čas, da sem cenjenje še bolj!

Ljubek sijoč unikatno pristen raznolik optimističen dan v vseh pogledih poln čarobnih odtenkov!

Cmok!

Objem!

P.S.: Pa saj veš, da je življenje čarobno. Poglej v svoje srce! tudi ti si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar