ponedeljek, 23. december 2019

Tako, lepo, domače

Kako sem srečna!

Uspelo mi je!

Danes je dan za izlet! Kako mi je pa to fajn!

Prav paše mi!?! Zakaj sem sploh tako dolgo odlašala! Hej, zdaj je čas, da to uredim! Vse! Le po je! lučke! Zvezdice! Prešernov trg! Vse je čarobno! Vse je čarobnost! Prav uživam!

Dobila sem mizo čisto blizu, kaj blizu, res blizu Ljubljanice! Pa še to! nič ni bilo prostora! Pa so se ene gospe vstale! Potem pa sem se jaz usedla. Skupaj z enimi smo si delili mizo na visokih stolih! Kaj se je zgodilo!?

Ne bom tako na pol sedela, sem si rekla!
Čutila sem močno potrebo, da se vstanem!

Zdaj pa sedim na najboljšem mestu! Sploh! Gospe so se ravno vstale! In kje sem dobila prostor! V izložbi! Pri jelki! Kaj je še sploh lahko lepše? Kaj res!?

In tu je tako čarobno!

Svetloba dneva počasi potone v temnine. Lepo je! lučke svetijo iz megle. Ljubko je!

Zdaj pa sem že dobila kavo! pa ne samo to! dobra je! Pa še veganska!

Mmm!

Kako je dobro!

Dobro kavo so mi skuhali! Res je dobra!

Obožujem! Kako pa mi je to dobro! prav uživam! Srečna sem! popolnost! Čista popolnost! Kako jaz uživam! Pa tako res fajn mi je! popolnost!

In potem bom še malo pogledala za lučke! To pa mi je tako pri srcu! Kaj če bi še šla v katero zgradbo pogledati!?

Lahko!

No, popolnost! Res uživam! To pa je čisto izjemno popolno! Čista lepota!

Res sem si to tako dolgo želela! Zdaj pa sem tukaj!

Pa še nekaj je! Cacao!

Enako ime, kot v Rijeki! Ne samo, da imajo riževo mleko, imajo celo sojinega tudi! Popolnost! Res imam lepo življenje! Res! In še lepše postaja! Zdaj!

Dan se počasi potapla v noč! Prav posebno je! čarobno! Zdaj bom uživala ob kavi, potem pa še Ljubljanica, ljubljana po noči. V soju vseh lučki in luči! Super!

Rada imam to popolnost!

Kaj naj rečem! Ko teče, teče!

Ustala sem se točno ob pravem trenutku, da grem naprej! In potem sem dobila prostor tu! Pa res je lepo! pustim se presenetiti vesolju! Zdaj! v polnosti sem to, kdo sem! in še postajam! Res mi je fajn!
Kako lepo!

Pa še polno turistov je tukaj! Nemško govorečih, italijanskih, neznanih! Zabavnost pa taka!

Kako je fajn! Super se počutim! Življenje je res lepo! La vida es bele!

Mogoče je celo to prav napisano! Prav zabavno je!

No, potem pa še grem v eno mesto! Ljubko mestece!

Tako, ki mi je pri srcu! Saj mi je Ljubljana tudi! Prav ponosna sem, da sem tu! Res!

Lepo glavno mesto imamo!

Imam pa nekaj bolj domačega v mislih! Tako, lepo, domače.

No, zdaj pa je tako polno, da mi je kar malo nerodno počasi kavo piti! Ampak vseeno! Uživala bom ob njej! še bolj! Saj se bodo drugi vstali! Saj bodo drugi šli domov, pa se bodo ti drugi vsedli! Jaz pa sem lahko tukaj in samo pišem. Opazujem to lepoto! Sem v trenutku! Res imam lepo življenje!

Ljubek sijoč pristen srčkan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Čarobnost in sinhronost je v zraku!

Ni komentarjev:

Objavite komentar