sreda, 25. december 2019

Vedela bom, ko bo pravo

Kako je smešno, da je konec tedna mimo, da prav uživam v navajanju nazaj na delovni teden! Toliko lepega se je zgodilo. Toliko zabavnih stvari. Prav čutim, koliko mi pomeni povezanost z mojimi ljubimi. Tako mi bogatijo svet!

Zdaj pa v zagon. Malo rabim prilagoditve. Saj vem. Kavica. Pa dobra glasba in vse je kar lažje. Vse je kar bolj zabavno in lahkotno.

Zdaj je čas, da sem lahko to, kdo sem. v polnosti. V zagonu. To je moje veselje. Radost. Polnost. Veselje. Unikatnost.

Kaj bomo danes? Pekli praznično pecivo?! Katero pecivo pa ni praznično? Zdaj je čas, da zasijem. Zdaj je čas, da zacvetim. Zdaj je čas, da sem tudi jaz prazničnost.

Kaj če bi danes prevzela vodstvo v svojem življenju? Kaj če bi danes vodila v smer, ki mi je všeč?
Všeč mi je. lepota. Čarobnost. Igrivost.

Vedela bom, ko bo pravo. Zdaj pa še ni. Zdaj je samo tipanje v to smer. Vem pa, da sem na pravi poti.
Kako se mi je dvignila vibracija, ko samo zjutraj bolj dolgo pišem o vsem ,kar cenim. Prej sem pet minut, zdaj pa deset. Pozna se. Najprej se dogajajo čarobne stvari. Vsepovsod vidim enake številke. Kar eno za drugo. Kar vletijo. Potem se je začelo dogajati, da sem barvno usklajena s prijatelji, s katerimi se dobim. Najprej je bila rdeča. Včeraj je bila siva. Zjutraj sem samo pomislila, da že dolgo nisem imela oblečenih sivih hlač. Potem pa sva bila barvno usklajena, brez da bi se prej dogovorila. Za kavico.

Tudi s prijateljico se mi je to dvakrat zgodilo. Nekaj se dogaja.

Čutim spremembe, ki so otipljive tudi na zunaj. So pa še bolj občutne tiste od znotraj. Čutim se neizmerno srečno! Noro srečno! Kar prelivam se od veselja! In to razlivam na druge! Navdušenje!

Ljubek sijoč pristen srčkan zapeljiv srečen dan!

Cmok! Objem!

P.S.: Vsa čarobnost je zate. Sprejmi jo zdaj v svoje srce!

Ni komentarjev:

Objavite komentar