nedelja, 10. november 2019

Pisanost sem! In opuščam, kar mi ne služi!

Hej moje drage, moji dragi! Kako kaj danes? Že čutimo to navdušenje? Že čutimo to ljubzene? Že čutimo ta optimizem? Pravljičnost? Čarobnost? Vse je tukaj zdaj! in prav je tako!

Kaj če bi danes praznovali? 

Kar tako! Ker smo!  

Kaj če bi se danes srečali s svojo smrtnostjo in zato še bolj uživali!

Zdaj smo še tu! In to šteje! To je moja radost! To je moje veselje! To je moj užitek! Rada sem to, kdo sem! rada sem polnost in pristnost! Rada sem užitek! To je moje veselje! Rada imam to, kar sem! rada sem vse to, kdo sem!

In še nekaj! imamo v sebi prepričanja, ki nam koristijo ali ne!

Včeraj sem spoznala, da če se počutim manjvredno, ali nevredno, ne rabim nič narediti, da bi dejansko stopila proti sanjam. Zakaj bi sploh kam stopala, če pa tega tako nisem vredna? To mi je dajalo občutek kontrole. Varnosti. Zavetja. Tukaj, kjer sem, mi je vse znano! Uh! Nisem rabila biti nič narediti – prav – ali sploh kaj! Nisem rabila tvegati, da bi bila zavrnjena zaradi sebe. Nisem rabila narediti kaj spontanega in neumnega! In ob tem izgledati čudno ali neumno!

Ta prepričanja so mi včasih služila! Želela so me zaščititi! Vzdrževala so strah! Zdaj pa je čas! Verjamem drugače.

Poznam koga, ki je že uspel? Seveda!

Enako velja za odnose. Verjela sem, da nisem vredna ljubezni. Zato niti nisem koga spustila blizu! Hej, vredna sem ljubezni! Vredna sem, da odprem svoje srce. seveda sem bila prizadeta in mogoče tudi bom! Ampak je vredno tvegati, ker je to občutek, ki mi bogati življenje.

Sama pa sem v visoki vibraciji! Tako da to res lahko pride!

To pa mi je bilo tako spoznanje. Kot bi sonce posvetilo namesto sveče! Adijo pamet! Sploh nisem verjela, da sem lahko uspešna! Sploh nisem verjela, da sem lahko ljubljena, taka kot sem. okoli sebe sem imela zdi, ki me je varoval ne samo pred slabim, ampak predvsem pred dobrim. Zdaj pa odpiram srce! zdaj pa odpiram vse, kdo sem svetu! In svet me ljubi, tako kot sem!

Pa če tudi me ne, sem vsaj polno prisotna. Ampak me! Vem! Čutim!

Ljubek sijoč pristen unikatno lep srčkan dan! cmok! Objem! Rada vas imam! Uživajte!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje in svet te ljubita! Si upaš dovoliti to ljubezen od znotraj navzven!?


Ni komentarjev:

Objavite komentar