sobota, 2. november 2019

Kaj bi radi z njimi?

Danes je nov dan!

Kot da sem ugotovila kaj novega! Ne! Res!

Ampak dovolj sarkazma! Ima moč, da vse zbirše. Kar je bilo včeraj, je bilo včeraj. Danes imamo novih celih neoporečnih – čistih kot solza ogromno minut!

Kaj pa bomo z njimi?
Kaj bi radi z njimi?

Kaj vas veseli?

Sem lahko v visoki vibraciji? Malo bolj dolgo kot sem bila včeraj? Se lahko še malo več smejem? Se lahko še malo več zabavam? Seveda! To pa je nekaj, s čimer nimam pogosto težav.

Tukaj sem! Ne! Res!

In če že samo to sprejmem, če sprejmem, da sem kje sem, je to že visoka vibracija. Sem, kje sem. Tu sem. Zdaj.

No, zdaj pa je potrebna vaja. Kako sem lahko še bolj jaz? Kaj to moram vaditi! Pa saj to vem. Sem srčna oseba, ki se učim biti še bolj pristna, ustvarjalna, ljubeča.

Dobro. dobro!

Vaditi je treba visoko vibracijo. Sem lahko malo boljše volje? Sem lahko malo bolj vesela?
Seveda sem lahko!

In ne samo to! želim si! Ker se počutim boljše! In to je nekaj, kar si res želim. Želim si dobro počutiti in v resnici ne vseh stvari. To je danes moj cilj – dobro počutje!

Ljubek sijoč pristen unikatno lep dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje te ljubi, kot bi rekla Louise L. Hay! pa to dopuščaš!? Si upaš sprejeti toliko ljubezni vase!? Zda je čas! Res! Če ti rečem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar