četrtek, 3. oktober 2019

Zmorem! Ti pa tudi!

Kaj ni to zanimivo, da se odločim nekaj, potem pa tako lahkotno vse sledi temu?

Malo čakam, da me Univerzume testira, pa kaj ti to resno misliš, ali si se samo hecala!?

In še nekaj je!

Živim po svoje vedno bolj!
Čakaj!

Nisem mislila tega napisati!

Ko teče, teče. In ko sem v toku, sem v toku. In tudi če nisem v toku, je nekako lažje in vedno lažje postaja, dvigniti vesla, prenehati veslati proti toku in uživati v toku reke življenja.

Me zanima, kam me vodi. K srčnim željam! Kam pa drugam!

Res je, da je odločitev pomembna! kako mi kar nasmeh riše na obraz. Sem v običajnem stanju. To pomeni. Po meditaciji, ki me prav vabi, da se še bolj zaljubim v svoje življenje. In priznam, vedno bolj ji to uspeva. No, še v pidžami, spalni halji ali karkoli je slovenska beseda, s kavico in velikim kozarcem vode. In pišem. To je moj srečni kraj! To je moje cartanje!

Prav obožujem to lepoto vsega, kar sem. zdaj!

Čutim pa neki upor v telesu. Kot da bi mi reklo, tako dobro si me navadila, da se počutim povprečno, dobro in kar zadovoljno, in me zdaj vlečeš v to neko novo stvar, stvari. To tako dobro obvladam. Kaj pa vse novo in nepričakovano? To izgleda strašljivo. Dajmo to raje jutri. Kaj če ne bo uspelo? In kaj če nič od tega ni res? Daj no, staro in utečeno je dobro!

Tu pa zdaj pride moja trma v poštev! Sem vedela, da je dobro kdaj, da sem trmasta. Ali vztrajna! Samo, da bom zdaj za dobro sebe!

Lahko delam stvari, ki jih ljubim. Pa kaj če je sveže, če je novo, če je nepričakovano?! To je prava pustolovščina. In vedno sem bila za pustolovščine. Moje telo mi bo že sledilo v bolšje občutke!

Gremo!

Zmorem! Ti pa tudi!

Ljubek srčkan pisan navihan pristen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je praznik in čas je, da damo v višjo prestavo! Na vseh področjih!

Ni komentarjev:

Objavite komentar