petek, 4. oktober 2019

Danes pustim svetu, da skrbi zame!

Kaj ni to zanimivo? Bolj ko se odločam, da bom srečna, bolj sem srečna!!!?! Bolj z lahkoto sem srečna!

Pa zakaj je tako lahko biti srečna!

Pa še nekaj! z lahkoto opravim stvari, ki sem jih tako dolgo odlašala! Nič mi ni jasno! Ne jamram! Ne govorim o slabem! In počutim se odlično, pa stvari, ki so mi bile v težavo narediti ali vsaj izpeljati do konca, so zdaj lahkotne.

Očitno, da ima nekaj od tega opraviti pogled na stvari.

Odločim se, da bom nekaj naredila. Potem pa mi vso Vesolje stopi ob stran in reče. Tako je. daj da ti pomagamo! Ne rabiš vse sama! in kar pridejo angeli v človeški obliki in sinhronost in sredstva. Vse se uredi.

Danes pustim svetu, da skrbi zame.

Dobro skrbi zame.

Počutim se tako svežo in prenovljeno!

Včeraj sem poslušala Joa Dispenzo! Glodajmo samo take stvari, ki si jih želimo doživeti. Kaj pa si želim doživeti? Ljubezen. Humor. Potovanja. Zabavnost. Prijateljstvo. Obilje. Užitek! Smeh! Veselje! La doloce vita v vseh pogledih!

Če pa bi danes bila - in tudi sem – kreatorka svojega dneva, kaj bi si želela ustvariti?

Prijateljstvo. Zabavnost. Lahkotnost. Sproščenost. Tok z življenjem. Zaupanje svetu, da odlično in popolnoma skrbi zame v vseh pogledih. Ljubezen. Ustvarjalnost. Barvito. Lepoto. Živost. Smeh. Veselje. Radost. Unikatnost. Sledim svojemu sijaju. Poslušam svoje srče še bolj.

Zdaj sem v prenavljanju stanovanja. Kako že ustvarjam nove prostore v mislih! Komaj čakam, da se vse to materializira!

Ljubek srčkan pristen unikatno lep zabaven prazničen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je tukaj zame! v vseh pogledih! iz vsega se izcimi nekaj dobrega! in zdaj temu zaupam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar