ponedeljek, 30. september 2019

!!! !!! !!!

Kako pa sprehod vse spremeni!

Kot bi se nadihala svežega zraka do vsake celice v mojem telesu. Do vsake pikice mojega telesa. Zanima me, kam me bo danes zvleklo. Kak grad?

To bi lahko bilo to!

Sonce tako lepo sije! Prava pustolovščina! Tako lepo je zunaj.

Kar na smeh mi vleče!

Sploh pa še zaradi pričakovanja! Jutri!

To pa je pravi praznik zame!

Zanimivo mi je, kako zlahka padem v stanje meditacije, ali pozornosti ali koncentracije.

Včeraj sem še v Vadimu, eh, ne v njem, v knjigi Vadima Transurfing realnosti prebrala, da meditacija čisti naše cevi do naših želj. Kot bi bile polne vodnega kamna. Zadelane. Meditacija pa čisti te kanale in se energija lažje pretaka.

Kaj pa to, ko sem že pri kavi?! Včeraj sem tako uživala. Že samo branje vseh teh pozitivizmov, me čisto navduši. Res bom začela zvezek s pozivnimi mislimi. Pa saj niso pozitivne! Pogled na življenje mi spreminjajo! Da niti ne govorim o Kojcu! Vedno bolj jasna in določena pravila mi daje. Pa saj niso pravila! Smernice! Zaupanje v prasilo! Pripravljena sem zaupati! Čisto zaupam!

Zdaj pa še nekaj!!!

Pomembno!!!

!!!

Ali smo dobri ali smo resnični?

Ali smo zvesti sebi ali smo dobri in delamo, kar bi naj delali?

Ne glede na pravila od koga se obračamo – splošno znana – sprejeta od množice, ker je tako delala že naša družina, ker to zapovedala cerkev, vera ali smo si celo sami to izmislili!!!

Ali res delamo to, kar čutimo z vsem srcem, da je naša pot? Ali se obnašamo kot bi se mogli in se spodobi!?

Pozabi na pravila!

Ti trpiš!

Ali pa tako!

Jaz trpim! Pa še drugi nikoli niso zadovoljni! Ne glede kako vzravnano stojim na glavi, še mogoče nimam poravnanega mezinčka na nogi! Iz tega se rodi samo slabo! Za vse!

No, in če se že jaz slabo počutim, je to znak!

Torej, kaj je tebi v veselje? Kaj ti narekuje tvoje srce? To j tvoja pot! In to je na koncu vedno najboljše za vse.

Ker ko mislimo, da delamo dobro, res samo mislimo, da delamo dobro!

Ljubek zvest sebi ljubek srčkan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je zate! Vse se dogaja zate! Zdaj! Zaupaj!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar