torek, 1. oktober 2019

Rahlo poredni!


Ne vem, ali si redna bralka ali bralec te blogerske jutranje kavice…
Ustvarila sem si rutino…

Samo za kratko pojasnilo!

Vse imam do minute dodelano. To lahko uniči samo kaj nepričakovanega. Držim se tabele, kot nisem niti sama vedela, da sem sposobna. Ampak to ni navadna tabela. To je tabel duhovnosti!

Vsebuje meditacije, pospravljanje, bloganje, pisanje knjige, sprehode, tai chi in same take meni pomembne sestavine, začimbe življenja. Meni delajo življenje bolj začinjeno in okusno.

Včeraj pa je bil dan, kot bi mi nekdo izbrisal ves spomin. Nič ni bilo iz tabele. Razen meditacije, ker mi je čisto prerastla v kri… ali prišla v kri. Eh, pusti kri pri miru!
No, čisto sem se je navadila.

Vseh ostalih dvajset stvari, pa sem čisto izbrisala!

Si morete misliti, niti dnevnika hvaležnosti nisem napisala!

To pa se menda že več let ni zgodilo! Kaj pretiravam? No eno leto pa sigurno!

In kako sem se počutila? Brez vseh teh obredov navdihovanja?

Odlično!

Sli smo na bližnji hrib! Razgled je bil opojen. Boj ko sem bila stran od doma, od tabele, boljše sem se počutila! Kako to prija! Neverjetno!

Pogledala sem dober film!

Šla sem k prijateljema na kavico!

Poklicala sem prijatelja! Dan je minil kot šus in bil je poln samih takih stvari, ki niso na seznamu! Popolnost!

Dane pa naprej k tabelicam! To je moje veselje! Zdaj pa gremo! Saj me navdihuje, ta tabela, da živim boljše, ampak po enem dnevu premora – čistega premora – še ji dosti lažje sledim!


Lep sijoč pristen poreden dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je polnost in lepota! Zdaj! Uživajte v pristnosti in bodite rahlo poredni - brez da škodite komu - seveda - logično!

Ni komentarjev:

Objavite komentar