nedelja, 29. september 2019

Prenos starih datotek!?! Daj posodobi no!

Rada imam to lepoto! Nič ni lepšega kot dobra glasba na vse zgodaj zjutraj! Kar se še malo zibljem v teh ritmih! Kako pa je to zabavno! Moje življenje je moje življenje!

Kaj če bi kaj novega povedala!

Saj ne vem točno ali se prepričujem ali samo ponavljam, da bi se bolj navadila tega!

Mogoče pa oboje!

Res je! To je dejstvo!

Moje življenje je samo moje!

Pa ga tako živim?

Sem razpeta med vloge, ki jih igram! Ali sem lahko še toliko prisebna in izstopim iz vlog in sem samo jaz?!

Včasih sem prisebna. Vsaj mislim si tako. Sploh sem prisebna, ko si vzamem čas zase. Ko si vzamem ves ljubi čas za pisanje v postelji. Seveda ne gre brez kave in malo cartanja. Vsak si zasluži malo razvajanja!

Sploh danes, ko sonce tako sije v mojo sobo, da mi bo jo zalilo z lepoto! Božansko je! No, moje že zaliva z zlatimi žarki.

In kaj če je res, da se vsak dan zbudimo čisto novi, sveži. In če se ne bi programirali na staro, če ne bi dowloadali starih datotek – zastaranega datuma – bi lahko čisto na sveže in na novo zaživeli.
No, tukaj pa zdaj pride nekaj spet v poštev!

Moje življenje je moje!

Si ga bom ustvarjala po staro ali po novo? Sem za svežino ali že skoraj malo zatohlost in plesnivost… no, saj ni taka kriza. Samo malo sem dramatična! Ker mi je to zabavno!

Torej!

Kot bi Kojc rekel! Vse naše negativno razmišljanje in skrbi bomo zdaj lahko preusmerili na tok dobrega.

Upam, da sem ujela bistvo, kar je želel povedati.

Kje imam knjigo?

Eh, ni bilo tako.

»Ustvarjalne sile, ki jih je človek prej v svoji zaslepljenosti uporabljal za negativno delovanje, začne usmerjati v najčistjši tir.«
     Martim Kojc, Učbenik življenja


No tako je to!

Fokus, moje drage, moji dragi! Osredotočanje.

Cmok!
Objem!

P.S.: Bolje kot postaja, bolje postaja! Ti rečem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar