ponedeljek, 9. september 2019

Točno taka kot sem, sem najboljša!

Kaj pa to, ko sem tako v navdušenju? Še vedno me drži!
Danes pa je prelomnica v mojem življenju.

Čutim, da je tako vsako jutro.

Danes so mi čisto nove sveže minute. Čisto tople in dišeče po svežem. Zdaj jih sprejemam in jim dajem pomen.

Ljubim in sem ljubeča.

Poslušam svoje srce.

Sem kreativna.

Moje življenje je pravljica.

Zakaj ne bi teh lepih minut, ur popisala s tem, kar si res želim.

Danes je moj namen, da še bolj vidim vso lepoto. Sem še bolj ustvarjalna. Še bolj odpiram srce ljubezni. Še bolj sem iskrena do sebe. Še bolj odpiram srce obilju.

Sprejemam se.

Rada se imam.

Točno taka kot sem, sem najboljša.

Če tako razmišljam, res, se že kar počutim bolje. Zakaj ne bi izbirala misli, ki mi v resnici služijo? Zakaj ne bi izbirala tega, ob čem se počutim dobro?

Če imam na izbiro nekaj kar res rada jem in nekaj, kar je tako tako, kaj bom izbrala?

In ta moja izbira pomeni, kako se bom počutila.

Danes je gostija. Danes je praznovanje. Vse mi je na razpolago in izbiram najboljše! Vredna sem tega! Zaslužim si to!

Odpiram se vsemu dobremu, kar mi namenja življenje. Zdaj se odpiram temu. Nihče mi ni tega odrekal! Sama sem to vse blokirala. Vse je že zdaj tukaj. V tem lepem trenutku!

Kako sem blagoslovljena! Kako lepo življenje imam! Kako sem hvaležna!

Opiram svoje srce vsemu, kar mi je namenjeno. Zdaj se odpiram svojim srčnim željam.
Nekje sem slišala, da ljubezen se ne konča, konča se tisto, kar ni ljubezen.

Čudovit navdih!

Zakaj si ne bi danes ustvarjala pravljice? Zakaj si danes ne bi ustvarjala najboljšega možnega življenja?

Imam toliko procesov, ki mi lahko pomagajo pri tem. Imam toliko načinov, kako se lahko počutim vsaj malo boljše! Že samo, če rečem hvala za mojo družino in če se zahvaljujem, da sem zdrava, se mi vibracija dviga. In naj raste. Zdaj sprejemam še več dobrega v svoje življenje.

Ljubek sijoč pristen igriv dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je polnost.Jo uživaš? Zate je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar