četrtek, 12. september 2019

Lahko sem! Torej!!! Gremo!

Pa kaj čutiš ti to?

To čarobnost?

To lepoto?

Vse to omamnost in vabljivost!

Vse je zate!

Vse je zame.

Kaj če bi res gledala, da je vsak dan praznovanje!

Nič ne bi bilo! Bi pa bila jaz bolj srečna!

In danes je praznik!

Veliki!

Zdrava sem! odprla sem oči! Še diham! Še sem tu! Sonce je zalilo mojo sobo! Zalilo je moj dom!
Zadovoljna sem, kje sem. cenim to kar imam. Odpiram se še bolj temu, kar si želim. Nič ni narobe, če si želim še več. Če sem že zdaj zadovoljna in zdaj cenim, kar imam, se odpiram na široko temu, kar me še čaka. Zdaj. In kar je moje je tako moje.

Mislim, da sem rada malo drugačna, nora, navdušena, optimistka. In če to izgleda noro, mi je čisto vseeno. Zato, ker mene to osrečuje!

Kaj zdaj!

Brez opravičevanja!

Rada sem srečna. Sem lahko še bolj srečna?

Lahko sem! Torej!!! Gremo!

Čutim se kot v pustolovskem parku. Vse je tako zanimivo, da kar ne vem, v katero stran bi šla! Pa poglej to, pa poglej ono, pa tisto! Vse je neznansko vabljivo. Pa ne glede, da je polno adrenalina, nič se mi v resnici ne more zgoditi. Vse je varno, vse je zaščiteno.

Tako čutim, da je v moje življenju. Sledim svoji intuiciji. Sledim vzgibom. Sledim navdušenju. Sledim radostim! Kako visoka vibracija! Popolnost!

In kakorkoli se obrnem, kakorkoli se odločim, vse je zame! Celo Vesolje me podpira, da sledim svojim srčnim željam.

Seveda je zdaj čas, da omenim Vadima. Pač pri srcu mi je. Zelanda!

Pot do srčnih želj se sama pokaže. Samo vrtimo si film, kot da se je že vse uresničilo. Predstavljam si tok energije, k igre spredaj gor in zadaj dol, kako se poveča naša pretočnost. Potem pa si vizualizirajmo želje!

Pa to je čisto lahko!

Vredna sem ,da stopam proti svojim željam. Zaupam, da mi Vesolje želi vse dati, kar je zame. Široko odpiram roke!

Ljubek pristen srčen srkan sončen lahkoten svoboden ustvarjalen dan poln pustolovščine!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je praznvovanje! Pleši danes skozi dan! čarobnost se ti razkriva na vsakem koraku!

Ni komentarjev:

Objavite komentar