nedelja, 8. september 2019

Nova zgodba!

Kako lepo življenje imam!

Danes opažam obilje vsepovsod okoli mene.

Preizkusila sem nekaj novega.

Zjutraj sem se zbudila s hvaležnostjo.

Skoraj bi že zgrabila za telefon. Pa sem se zahvaljevala. Za zrak. Še diham. Mnogi se zjutraj niso več prebudili. Še lahko odprem oči. Vidim. Sem v tej čudoviti veliki postelji. Sveže je preoblečena. Tako lepo stanovanje imam. Imam kotiček za izražanje svoje kreativnosti. Imam tako lepa oblačila v moji omari, ki jih ljubim. Imam novo krilo, ki je tako lepo in se tako čarobno giblje v plesu. Kar plapola okoli mene.

Zdrava sem.

Moj otrok je zdrav. In ne samo to! Čudovit je v vseh pogledih! Pravi čudež! Hvaležan sem za njega. Za veselje in igrivost!

No, tako že zdaj, ko se vsaj malo spominjam vsaj malo za nazaj, sem že padla v to visoko vibracijo. Rada bi pogledala in preučila malo čustveno lestvico po zakonu privlačnosti. To bom naredila danes.
Uh, zdaj pa še nekaj novega, kar sem odkrila!

Našla sem prstan, ki sem ga dobila za 18 rojstni dan! kako sem ga bila vesela. Prav lep je! Žetakrat sem imela dober okus.

No, odkrila pa sem nekaj drugega! Neko novo metodo, kako kreirati življenje, ki ga resnično želim živeti.

Nova zgodba!

Zdaj še ne vem vseh podrobnosti!

Ampak, zjutraj jo prebereš.

No, predstavljam si, da si napišem, kako bi rada živela. Kako bi bila čisto na novo. Kako si res želim živeti in kdo zares želim biti. To je verjetno nova zgodba!

Bom poročala, ko izvem več. Vem pa, da jo bom sigurno napisala. Danes je ravno tak dan za pisanje nove zgodbe. Lagoden. Počasen. Izjemen.

Zdaj sem pri Kojcu. To pa je, kot bi mi streho odprl na hiši! In kar naenkrat viidm oblake in zvezde in sonce!

Zdaj si to razlagam. Zdaj to srkam. Zdaj to sem. in zdaj to živim vedno bolj.

Vredna sem, da si ustvarjam življenje, kot si ga želim. Vredna sem, da lepo skrbim zase. Vredna sem, da si ustvarjam lepo življenje.

Ljubek srčen srečen srčkan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je zakon! Kako rada živim po svoje! še bolj odpiram svoje srce, da živim iskreno in pristno!!! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar