petek, 13. september 2019

Kje pa naj bi bila?

Tako pa smo tukaj!

Kje pa naj bi bila?

Vedno sem tukaj!!!

Poslušam Kojca, da vse, kar ljubi, mi ne more narediti kaj drugega, kot da mi vrača ljubezen. Vrača mi vse te darove izpolnjenosti. Vem. Čas je.
Kaj pa potem ljubezen do sebe?

Seveda tudi to šteje.

Kaj je danes najbolj spoštljiva stvar, ki jo lahko narediš zase?

Kaj je najbolj ljubeča stvar, ki jo lahko narediš zase?

Tako!

Tukaj smo!

Zdaj pa lahko gremo naprej.

Kaj če bi opustila vse bitke? Kaj če bi opustila vse in bi samo sprejela in objela vse kot je. lahko samo stopam proti svojim sanjam.

To pa me Vadim tako navdihuje.

Stopam proti svojim sanjam, kot da grem po časopis v trafiko!

Včeraj mi je bilo tako smešno!

Poslušaj svojo dušo, kaj si resnično želi. Taka kot sem, sem najboljša. Zdaj pa grem proti sovjim sanjam, kot da se bodo zgodile. Ker se bodo! Vse tvoje želje se bodo izpolnile. Duša in razum bosta našla nenavadno pot do njih.

Čutim to živost, to zadovoljstvo, da spet dovoljujem svojim sanjam, da so uresničljive, da so moje.
Bolj na kratko!

Vadim piše tako!

Sanje se bodo uresničile. To je dejstvo. In zakaj bi se tega veselila? To je enako, kot če mi nekdo da dovoljenje, da si grem po časopis v trafiko. Nič takega! Super! In če ne bom dobila časopisa v prvi trafiki, bom šla v drugo. In če tam ne bo, bom šla v tretjo. Ali si jih bom naročila na dom!
Torej! Tako stopamo proti sanjam!

Ljubek sijoč srčen srečen poln izpolnjen nagajiv navihan pustolovski zadovoljen kreativen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: življenje je praznik. Zdaj. Pridi! Vabilo čaka!

Ni komentarjev:

Objavite komentar