ponedeljek, 2. september 2019

Sem si zdaj to razčistila?

Tako pa sem na kavi. Izpod sence. Kako lepo šumijo listki!

In še nekaj pomikam se naprej.

Zdaj sem se spomnila nekaj, več ne kot dobim, prej bo da!

Pa kdo bi sploh govoril take neumnosti…

Pa saj je res!

Karkoli se zgodi, je dobro zame.

Kako naj bom potem sploh jezna ali razočarana.

Pač pride kaj boljšega!

Predam se. Naredim najboljše, kar lahko in se predam. To je to!

Zmorem!

Lahko se učim bolj zaupati življenju.

Spet sem pri svojih prepričanjih.

Sem prepričana, da se vse dogaja zame?

Bi potem sploh lahko bila kdajkoli slabe volje?

Niti ne!

Kaj niti!

Nikoli!

Samo boljše še pride.

Kaj se bom zdaj pritoževala nad boljšem?

Pa daj no!

Kaj me hecaš!!!

Resno!?!

Pa ti to meni resno? Daj no mir!?!

Hej, bi se lahko nehala prepirati sama s sabo.

Veš kaj. Če tako pomislim za nazaj, kakorkoli je izgledal izsek iz grozljivke, daj nea tako pretiravaj, bolj je bilo vse kot iz slabe komedije… tisto, pa kaj se ti hecaš? Ne zezaj! To ni več smešno!
No, ne glede kateri odsek vzamem iz svojega življenja, ki je bil nepričakovano (tu lahko tudi razpravljamo… ne vem, če je nepričakovano, če si na polno oči dol držim, ker nisem želela videti očitnega… pa še ušesa za vsak slučaj…) nezaželen… vedno se je obrnilo za dobro! Res!

Kdo bi si mislil kaj takega!

Čista resnica!

Vse »zanimive situacije« so se izkazale za popolni naslednji korak. Ali je bila to ljubezen do sebe, cenjenje, spoštovanje, spoštovanje moških (lahko samo tu nekaj malega napišem… malega… pripravljena sem zaupati… da obstajajo dobri moški… odpiram srce dobremu moškemu… saj jih poznam nekaj… res je… in dobri moški obstajajo… dobro to je zdaj to! To smo razčistili! Samo, da ne bo potem pomote. Odpiram srce ljubezni!)

Čakaj, kaj sem že jaz to sploh pisala! Omg!

Aja, »zanimive situacije«! Učim se bolj zaupati sebi! Moja draga! Daj no! Zmoreš!

Kaj zdaj spet?!

Aja!

Vse se dogaja zame!

Sem si zdaj to razčistila?

Vse se dogaja zame. Vedno. Čeprav še zdaj tega ne vidim!

No to pa je nekaj, kar bi lahko verjela.

Pa še malo spodbude za naprej! Kar iščem, išče mene. Na vseh področjih svojega življenja!
Pa še to, če nekaj lovim, potem to pomeni, da nekaj beži pred mano. Nekaj na polne teče stran od mene! Jaz pa zadaj! No, pa ni moje življenje risanka Tom in Jerry!

Torej, od zdaj naprej brez lovljenja. Pristna sem. To je to. In pristno pride k meni. V mojo orbito! Odpiram se še bolj vsemu dobremu v mojem življenju. Super, da smo danes toliko razčistili!

To je to!

Cmok!

Objem!

P.S.: Živi po svoje! Živi z dušo. In v tvojo orbito bo prišel človek z dušo…

Ni komentarjev:

Objavite komentar