sreda, 4. september 2019

Navdušenje!!! Vuuuu-huuuuuu!

Kaj naj rečem? Ne bom se opravičevala za srečo!

Vse gre iz enega navdušenja v drugo! In kar ne morem nehati! Toliko idej imam! Tako polna sem v vseh pogledih tega navdiha!

Kar pretaka se! Sploh mi ni zaspati! Kar naprej bi bila v tej srečni energiji.

Bi pa rada nekaj povedala!

Začela sem delati tai chi! Noro dobro!

To pa sem tako sveža in kot bi se nadihala z energijo. Učim se, ampak kako je to lahkotno. Če bi jaz bila v eni besedi, bi bila tai chi. No, to sta dve besedi! Ampak tako je to! Čutim lahkotnost, umirjenost, pa vseeno veliko notranjo moč in srčnost. Vse je v toku. Točno tako bi opisala sebe! Zdaj!
No pestro življenje imam! In želim si ga še popestriti! Pa daj no! Nea seri! Pardon!

Res je! Kar čutim, kako se vse odpira, kako sem polna energije.

Je pa res, da pomaga tudi kava v postelji. Moj najljubši jutranji hobi zraven pisanja.

Uh, pa še to bi rada napisala! Včeraj sem tapkala! Če pa to ni noro dobro! danes bom spet! Komaj čakam! To pa je zadovoljstvo! Kaj zadovoljstvo! Božansko!

Kar čutim, kako se spreminjam od znotraj v telesu, umu in duhu! To pa je čista norost! Sprememba. Če ne veste točno o čem pišem, tapkanje ali EFT metoda! To pa je čisto sproščanje vseh napetosti, ampak s tako lahkoto. Ne samo sproščanje napetosti! Kot bi mi dalo fokus! Kot bi mi dovolilo biti to, kdo sem v resnici. Čudovita duša s fizičnim izkustvom! Pa še res je!

Zdi se mi, kot bi se mi stara energija kar umila. Kot bi se s čisto lahkoto odlepila od mene. Kot bi vsa stara prepričanja kar zbledela, kot da nikoli niso obstajala!

To pa danes komaj čakam, da tapkam na druge teme! Noro dobro! Deluje!

Huh, če ti rečem!

Popolnost je ta moj dan! kaj še bo le ta danes prinesel!

Noro dobro!

Ljubek sijoč pristen srečne lahek osvežujoč dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Živlenje se dogaja zate! Čisto zaupam! In ti lahko tudi! Vse je le zate! Vuuuu-huuuuu!

P.P.S.: Nov navdih... želim ti, da pogledaš... https://www.youtube.com/watch?v=xjPjiEJgtbc&list=UU6-V9na5JiFShsx1rHfRs1A

Ni komentarjev:

Objavite komentar