nedelja, 1. september 2019

Prepričanja oblikujejo naše življenje


Kaj naj napišem? Da kar pokam od energije? In svežine!!! Kako je lepo življenje.

Nekaj sem spoznala pred nekaj minutami.

Ali si resnično vzela k srcu.

Prepričanja oblikujejo naše življenje.

Vem, da sem to že milijon krat slišala od Borisa Veneta, pa od Kojca seveda, pa še sigurno kje. Danes pa sem zares slišala od Maje.

To se pomnim, kaj je rekel Vene. Če ne veš, kakšna prepričanja imaš o denarju, poglej v svojo denarnico.

To se mi je vedno zdelo tako smešno.

Imam polno prepričanj. Verjetno jih ima ogromno tudi, ki pa mi delujejo. Ne delujejo zame.

Torej napišem, kakšna so prepričanja.

Ozavestim.

Zavedanje.

Bi začeli zame na najbolj čudnem področju?

Za denar je potrebno trdo delati.

Čeravno tisti, ki so bogati, verjetno ne delajo v tovarni, kjer je delo res trdo in težko. Hmmm. Ironija. Torej verjetno ni v trdem delu.

Mislim, da delajo, kar ljubijo in jim je pri srcu. Tako ohranjajo visoko vibracijo. Deanr jim kar priteka skupaj.

To je kar logično.

Sledijo ideji, ki jo imajo. Tudi v časih, predvsem na začetku, ko so se drugi norčevali iz tega.

Čakaj. Kam zdaj gremo s tem?

No predlagani so trije koraki.

Zapišem, kakšna prepričanja imam.

Potem napišem, kako bi rada, da bi bilo.

Potem pa napišem iz tega afirmacije.

Ampak ne na primer iz za denar je treba trdo delati - v jaz sem milijonarka.

Nekateri od bogatašev so bili najprej revni. Oh, no ne ravno revni, živeli so od plače. Sledili so ne glede svojim sanjam. Bili so pristni v tem, kar so delali s srcem.

Uh, vidim, da se bi tu še dalo nadaljevati. Zanimiva tema… komaj smo malo popraskali po površini…


Ljubek unikaten srčen pristen prisan dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je pisanost. Vzemi si svoje najljubše barve...

Ni komentarjev:

Objavite komentar