torek, 27. avgust 2019

Pa skrb ni moja skrb!!!

Pridejo taki časi, ko se vprašam, kaj sploh skrbim? Zakaj skrbim? Lahko zaupam?

In še to, ko mi nekdo reče, da neko drugo osebo skrbim zame. Pa kaj je to sploh moj problem? V resnici je to moja odslikava misli. Malo me skrbi zame. Ampak ne tako zelo. Prav uživam.

No, da ne bomo tako na splošno. V tranziciji sem. Premostitev. In take bedarije.

Sem v zanimivi situaciji. In to je to!

Meni je prav fajn. Oziroma zabavno.

V resnici pa to, kar si drugi misli, nima nič z mano. To so njegove misli. Tako je!

Se že počutim bolje.

Včeraj mi je bil malo »bed«. No, ni mi bilo fajn. Pa kaj ne zaupajo vame? Pa kaj ne verjamejo, da bom zmogla?

Pa saj sploh ni važno. Kaj pa jaz!? Kaj pa jaz verjamem, da bom zmogla? Seveda!

In ne samo, da bom zmogla, celo zelo uspešna bom ob tem. Kaj uspešna, še celo zabavala se bom ob tem!!!

Noro!

Zdaj pa poglejmo, kaj in kako to vidi moja duša?!

Vse je dobro.

Točno tu si, kot moraš biti.

To je zate sprememba, ki si jo čakala.

Zaupaj, da je vse v tvojo korist. To tako ali tako čutim, ker se tako dobro počutim! Svobodno!
To se je zgodilo z namenom, da se učim rasti z veseljem, da z veseljem pozdravljam spremembe, da se še bolj učim spoštovati sebe in se imeti rada.

To je vse zame, da se učim biti še bolj samosvoja, neodvisna v ustvarjanju in da si res vzamem čas, da se povežem s svojim srcem. Ča je tudi, da se povežem s sovjo močjo! Božansko! In tako rada imam vse, kdo sem in kdo postajam.

Joj, kako je bilo včeraj fajn!

Malo sem pobegnila s prijateljico v šoping! Najprej nisva mislili iti, potem pa sva šli! Vseeno! Adijo, kako je bilo fajn! To je bil moj najboljši šoping do zdaj! Pa še tako lepo obleko sem si kupila! Res je božanska! Kaj tako dobrega pa nisem pričakovala! Noro dobro!!!

Ljubek sijoč srčkan nor dan poln pustolovščine!

Cmok!

Objem!















P.S.: Življenje je zate! Zdaj!!! Odpri se vsej lepoti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar