ponedeljek, 26. avgust 2019

Juhu! Juhu! Pa to je življenje!!!!!!!!!


Kaj sem kaj spoznala novega?

Pa življenje je lepo. Na svoj način. Če se odločim, da ga bom tako videla!

Pa še nekaj! To pa si res želim napisati!

Obilje je vsepovsod in skozi me še kje kaj preseneti! Samo opaziti ga želim še bolj!

In neskončno uživam v glasbi.
Nekaj se je zgodilo.

Nič kaj takega.

Samo, da vidim, kje sem.

Neka ideja me je čisto navdušila! In jo bom tudi uresničila! Danes! Prisežem.

Je pomembno, kaj si drugi mislijo?

Je pomembno, če se ne strinjajo?

Lahko zato to opustim?

Nočem! Hočem živeti po sovje!!!

Hočem živeti tako, da verjamem v pravljičnost! Hočem verjeti v lepoto vsakega trenutka! Želim si biti duša, kar sem! In se še samo bolj izraziti!

Dobro, da sem razčistila to!

Zdaj pa gremo dalje!

Pa lepo je!

No, da ne bomo kar tako nekaj na splošno govorili o čem si jaz zdaj to predstavljam, kaj bi in kaj ne bi!

Čisto sem navdušena! To bom naredila! Že zato, če sem čutila tako navdušenje, je zame to pravo! 
Čisto zaupam!

No zdaj pa grem po zvezek! Ne točno zdaj! Ampak danes!

Tisti čarobni!

Noter napišem desetkrat več, ko si mislim, da bi imela. Pa da vidimo, kaj bo!

Največja ironija pa je, da me je včeraj nekdo dodal ali kakorkoli na instagramu, ki mi je ime čarobni zvezek!

In to je to!

Želim si ustvariti čarobni zvezek!

Si pa tako mislim, da so vse, ki so resnično uspešni, imeli za nore in drugačne in čudne! Mislim, da ustrezam vsem trem kategorijam! In to z veseljem!

Juhu!

Juhu!!!

Pa to je življenje!

Ljubek sijoč pisan mavričen navihan nagajiv pristen unikatno lep dan!

Cmok! Objem!!!
















P.S.: Si res upaš ustvariti čarobni zvezek!? Si za izziv!? Dajmo! Življenje je praznik! Praznovanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar