nedelja, 25. avgust 2019

No, tako je to! Prasila. Želje. Intuicija.

No, zdaj pa Kojc na temo izpolnjevanja želja.

Gremo po vrsti, ker mislim, da sem doživela globoko spoznanje!

Kojca sem prebrala verjetno petkrat. In očitno, da je zdaj pravi čas, da ga slišim!

Obstaja prasila.

Vem! Verjamem! Čutim!

Potem se del te prasile izrazi kot jaz.

Dobro. Dobro. Dobro! Da!

Potem mi prasila z željami pove, kaj je meni, zame namenjeno!

Kaj pa to!!!

Noro dobro!

In prasila je vsemogočna, tudi ta del, ki je namenjen meni. Torej so želje volja prasile zame!

Pa kaj ni to popolnost!

Samo jih neham ovirati in se mučiti n se za njih boriti. Vse pride ob pravem času.

Tu pa nastopi tudi del prasile, ki upravlja moje življenje, saj me vodi skozi intuicijo, prebliske, skozi vse ovire in okoli ovir, ki prihajajo! Ali so že tukaj!

Pa kaj to je čisto noro! Noro dobro! Čisto sem navdušena!!! Jupi! Življenje te ljubi! Kak se meni dogaja!

Ljubek sijoč pristen unikaten srčkano lep dan!

Cmok! Cmok! Objem!















P.S.: Vse je zate!!! Res!!! Resss!!!

P.P.S.: Tu pa je zdaj nov kanal... v slovenščini... naročite se... za navdih...  https://youtu.be/NCjIza2Fyk8

Ni komentarjev:

Objavite komentar