petek, 30. avgust 2019

K A T E J A : It will catch up with me!


Hi my Beloved!

I read something so interesting yesterday.


Stop. Slow down! Everything you hunt will catch up with you.

It's true!


I don't have to hurry go anywhere! Not at all! I can be in the moment right now, drinking coffee, watching the sun peek through the clouds and enjoy.


Everything for me is catching up with me. It will catch up with me!


What a liberating experience!

Now is the time to enjoy it even more!


Now is the time to turn my being into my desires even more.

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly


P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Dohitelo me bo…


Hej moje drage, moji dragi!

Včeraj sem prebrala nekaj tako zanimivega.


Ustavi se. Upočasni! Vse kar loviš, te bo dohitelo.

Res je!

Ni se mi treba nikamor muditi! Sploh ne! Lahko sem zdaj v tem trenutku, pijem kavo, gledam, kako sonce kuka skozi oblake in uživam.


Vse, kar je zame, me dohaja. Me bo dohitelo!

Kako osvobajajoča izkušnja!


Zdaj je čas, da še bolj uživam!

Zdaj je čas, da po drugi strani, še bolj naravnam svoje bitje na moje sanje.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly


P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar