ponedeljek, 26. avgust 2019

K A T E J A : Why am I happy?


Hi my Beloved!

I appreciate having such a great day ahead.



Why am I happy?


I don’t know!?! Maybe it's because I appreciate what I already have in my life. Maybe because I'm meditating. Maybe, because life is a journey and I enjoy it.


Maybe because of all this. It is a good time to me ...


And I may have been through so much nonsense that I decided to be happy.


I can be, no matter what is going on around me.


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly



P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!


** ** **

SLO: K A T E J A : Zakaj sem srečna!?!


Hej moje drage, moji dragi!

Cenim, da imam tako lep dan pred sabo.


Zakaj sploh sem srečna?


Kaj pa vem. Mogoče zaradi tega, ker cenim, kar že imam v svojem življenju. Mogoče, ker meditiram. Mogoče, zaradi tega, ker je življenje potovanje in uživam v njem.


Mogoče pa zaradi vsega tega skupaj. Prav fajn mi je…


In mogoče sem že toliko neumnosti dala skozi, da sem se odločila, da bom srečna.


Lahko sem, ne glede kaj se dogaja okoli mene.


Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly


P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar