sobota, 13. julij 2019

Zvezdice ponoči...

Z avtobusom nas niso daleč peljali od letališča. Videla sem štiri zvezdice na hotelu. Kako super! Imela sva kovček pri sebi, zato sva bila druga na vrsti s sobo.

Nekaj naju je spraševal. Kake postelje in če bodo te vredu? Neka bolj široka francoska postelja!

Kaj vredu popolno! Na hitro je izpolnil obrazce. Vse je šlo kot po maslu!

Dobila sva jo v četrtem nadstropju. Sobo!

Hotel je bil eleganten. Šla s sva mimo spa centra. Telovadnice. In razgled na mesto je bil čudovit!

S sosedi smo si še rekli lahko noč!

Potem pa raziskovanje! Soba je bila velika! Imela je čudovito vabljivo posteljo! Najboljše pa je bilo, da sva dobila kopalna plašča!

Prvo kar sem rekla je, da bom kar v kopalnem plašču spala! Seveda sva najprej letela k oknu! Razgled na mesto. Nočne lučke!

Malo sva morala skakati po postelji! Tako, za poizkus, če bo! In bo!

Zdaj pa še najboljše kopalnica!

Tuš!

Kad!

Dobro! časa bo samo za tuš! In kako sem uživala! To je pa bil pravi luksuz! Sploh, če sem pomislila, kako bi naj spala na Beogradu na letališču. Ali bi samo čilala ali bi dejansko spala, mi ni čisto jasno!

To pa je bilo stokrat boljše!

Ljubek pristen pustolovski zadovoljen dan!

Cmok! Objem!














P.S.: Odloči se za srečo! Zdaj!


Ni komentarjev:

Objavite komentar