petek, 12. julij 2019

K A T E J A : How nice it is!

Hi my Beloved!

Just that moment is enough.


Am I choosing happiness, no matter what?

How is everything so nicely synchronized together!


I enjoyed it at any time.


How nice it is! Now I can hardly see. I really can see it.

Sea. Today, I just sat by the sea. It doesn’t matter. Nothing.


I'm just in that nice time. And that's the most I can have. Truly.

Love with all your heart! Love! Love! Love!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful red day!


**
SLO: K A T E J A : Kako lepo je

Hej moje drage, moji dragi!

Čisto ta trenutek je dovolj.


Se odločam za srečo, ne glede na karkoli?

Kako se vse tako lepo sinhronizira skupaj!

Uživala sem v vsakem trenutku.


Kako lepo je. Zdaj komaj vidim. Zares vidim.

Morje. Danes sem samo sedela pri morju. Nič ni pomembno. Nič.

Samo da sem v tem lepem trenutku. In to mi je največ, kar lahko imam. V resnici.


Ljubi z vsem srcem! Ljubezen! Ljubezen! Ljubezen!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar