nedelja, 9. junij 2019

Pridne punce pridejo v nebesa, poredne pa vsepovsod...

Si upam biti še bolj samosvoja. Včeraj sem si nalakirala nohte. Na živo roza. Zdaj pa izgledajo bolj rdeči! Pa kako so lepi! Kako me take male ljubke preproste stvari razveselijo.

Če bi imela vsak dan nalakirane nohte, pila kavo ob morju v ljubi kavarnici in tam pisala, bi to že bilo zame idilično življenje. Res! Nisem zahtevna.

Saj vem, potem so še tu osnove kot dom, avto, hrana… in vse tako. Ampak vse tako – tako je.
Mislim, da se mi ponuja tako življenje. Vsaj za en mesec. In da bi mu obrnila hrbet? Nikoli! Točno tako. Življenje je prekratko za obžalovanja. In ne bom več pridna punca, ki dela vse, kot se spodobi in pričakuje. (Tu sploh ne mislim kršenje moralnih ali kakih drugih družbenih zakonov!) samo sebe želim osrečiti! Če se poslušam, vem, kako živeti. Zdaj. Zdaj mi je tudi jasno, čisto, kako. To je zdaj moje življenje. In rada ga imam! In rada imam tudi la dolce vita, ki me pričakuje. Lepa udobna, idilična prikupna ribiška vasica, kavarnica, pisanje v senci. To je moje življenje zdaj, v polnosti. Pristnost. Lepota. Unikatnost.

Samo zanima me, kako je živeti na morju. Zdaj pa bom to res izkusila. Čas je že bil! In tako se veselim.

To je res ljubezen do sebe, da si vzamem čas. Sem s sabo iskrena. Si naberem novih moči. Vse je samo zame. Vesolje me ljubi. In seveda, tebe tudi! Pa saj veš!

Ljubek unikatno lep prijazen srečne srčen sončen dan!  

Cmok! Objem!














P.S.: Pestrost je tukaj in zdaj v vseh pogledih... Sprejmi to ljubezen... 

Ni komentarjev:

Objavite komentar