nedelja, 5. maj 2019

Razcvet v jutranjem hladu...

Lahko zaupam, da se vse dogaja zame? Lahko danes še bolj zaupam, da mi vse Veselje stoji ob strani? lahko samo zaupam, da rastem in da vse raste v meni? Lahko samo bolj sem. pristnost. Lepota. Notranja lepota. To mi je tako bolj pomembno. Vem.

Sem kdo sem. In lahko uživam v tem. Lahko sem prijaznost. Lahko sem… kaj lahko!? Sem. Sem! Sem! Vem, da sem. V meni je vse mirno. Lahko so valovi na površju. Lahko. Lahko pa so samo ljubki, majčkeni valčki, da je vse bolj zanimivo. Cenim, vse in se hkrati poslavljam. Lahko sem samo to, kdo sem. Lahko sem srečna, ne glede na vse. Čutim to notranje zaupanje. Čutim to notranjo vznesenost. Čutim to notranjo lepoto. Vse je v meni in vse me prepereva. V polnosti. Tukaj sem. zdaj. Zadovoljna.

Sem lahko res ne glede na vse srečna? Sem lahko res, čisto ne glede na vse, izpolnjena? Lahko sem samo to, kdo sem?! Pristnost. Lepota. Uresničevanje. Čutim ta notranji mir. Čutim to notranje izpolnjevanje. Čutim to lepoto. Želi se izrazit še bolj.

Lahko sem vse, kdo sem. ljubim svoje življenje. Ljubim svoj način življenja. Čutim, da je vedno bolj moje. Čutim, da mi pripada. Čutim, da je res vedno bolj obarvano po moje. Čutim, da je v meni vse dobro. Čutim. Pripadam. Čutim, da sem lepota. Čutim, da sem še bolj to, kdo sem. Lahko sem. Lahko samo sem. V polnosti.

Vse ti prepuščam. Naj se zgodi, karkoli se mora zgoditi.

Zaupam, da je vse v moje najvišje dobro. Čutim. Čutim z vsem srcem. Čutim to notranjo ljubezen. Zaupanje. Čutim izpolnjenost. Čutim izoblikovanost. Čutim pristnost. Čutim izjemnost teh lepih trenutkov. Čutim prisotnost. Vse je dobro.

Vse je dobro.

In čisto vse je dobro.

Samo zaupam. Samo sem. samo zaupam. Ne sebi. Ne v sebe. Vesolju. Lahko sem ustvarjalka svojih dni. Lahko sem pristnost. Lahko sem uresničevanje. Lahko sem izraznost. Lahko sem svoboda ustvarjalna. Lahko sem užitek. Lahko vse prepustim usodi. Lahko. Lahko samo sem. sem lahko še bolj užitek?

Ljubek sijoč pristen srčkano prikupen dan1

Cmok! Objem!
















P.S.: Danes še bolj poslušam svoje srce. Naj bo moj kompas.


Ni komentarjev:

Objavite komentar