sreda, 8. maj 2019

K A T E J A : Like pure magic!


Hi my Beloved!

I love to discover the depths that are in me. I like to explore. And I feel and know that there is so much good in me. Why was I afraid to show it? Why did I pretend to be someone or something that supposedly should be? At least a little. Why did I behave as expected by others?



I know. It's probably normal. Probably we are all doing this. They have been teaching us since the small, that we must be diligent. Then we put in parts that are mischievous, spontaneous, playful, even childish, funny. In fact, that's all part of us. And all this is good!
  

The magic sometimes creeps in by back door. That's why it's even more special.


What if you created magic today?


What makes you happy? What makes your heart sing?


What is my real joy?

Where does my soul pulls me with all the power?


It doesn’t matter either loud and with all the power. Usually she whispers quietly. But persistently. If I pretend deaf, but soul, intuition, inner guidance always whispers in the same way.

Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Kot čista čarobnost...


Hej moje drage, moji dragi!

Rada odkrivam globine, ki so v meni. Rada imam raziskovanje. In čutim in vem, da je toliko dobrega v meni. Zakaj sem se bala to pokazati? Zakaj sem se pretvarjala, da sem nekdo ali nekaj, kar naj bi bila? Vsaj malo. Zakaj sem se obnašala po pričakovanjih drugih?

Vem. Verjetno je normalno. Verjetno vsi tako delamo. Učijo nas že od malega, da moramo biti pridni. Potem pa zatremo v sebi dele, ki so nagajivi, spontani, igrivi, tudi otročji, zabavni. V resnici pa je to vse del nas. In vse to je dobro!


Čarobnost se včasih pritihotapi pri zadnjih vratih. Zato še je bolj posebna.

Kaj pa, če bi si čarobnost danes ustvarili sami?

Kaj me veseli? Ob čem mi zaigra srce?

Kaj je moje resnično veselje?

Kam me vleče duša z vso močjo?

Saj ni pomembno ali glasno in z vso močjo. Po navadi šepeta čisto na tiho. Ampak vztrajno. Če se delam gluho, mi vedno znova šepeta enako.

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar