ponedeljek, 22. april 2019

Pa to da! Dragocenost od znotraj...

Poslušam še bolj svoje srce, da sem lahko še bolj pristna. Srečna. Zadovoljna.

Kako me to osrečuje! Ravno sem rezervirala potovanje drugi teden in to mi ej v tako veselje! To pa mi je čisto veselje in komaj čakam, da sem lahko pristnost v vseh pogledih!
Eh, ne še drugi teden, naslednji. Ali mogoče naslednji…

Pa tu nekje. Ta mesec je zagotovo! Kako se pa to veselim! Zelo!

Danes bom urejala nov video o pobegu v kavarnico v mesto preko meje. In že komaj čakam! To pa me tako razveseljuje!

Rada klepetam in danes sem klepetala s prijateljema! Tudi to me osrečuje! Vem!

Kaj pa moja igrivost? Kaj pa moja pustolovščina?

Meni se tako vedno nekaj dogaja. Res. Rada odkrivam globine, ki so v meni. Rada imam raziskovanje. In čutim, da je toliko dobrega v meni. Zakaj sem se bala to pokazati? Zakaj sem se pretvarjala, da sem nekdo ali nekaj, kar naj bi bila? Vsaj malo. Zakaj sem se obnašala po pričakovanjih drugih?

Vem. Verjetno je normalno. Verjetno vsi tako delamo. Učijo nas že od malega, da moramo biti pridni. Potem pa zatremo v sebi dele, ki so nagajivi, spontani, igrivi, tudi otročji, zabavni. V resnici pa je to vse del nas. In vse to je dobro!

Ampak nič več! Vem, da če bi se mi bližala smrtna ura, bi najbolj obžalovala, da ne živim po svoje! In želim živeti po svoje! Vedno bolj! Za to pa je potreben pogum! Tudi ranljivost, da se izpostavim, da sem pristna v vseh pogledih! In čutim da sem! Vsaj vedno bolj, kot sem bila! Zaupam temu notranjemu glasku. Ali glasu! Vodi me dalje! Naj se dogodivščina začne!!!

Ljubek sijoč pristen nagajiv iskren dan!

Cmok!

Objem!















P.S.: Ljubko srečno pristno lubano življenje. Ljubi te!

P.P.S.: Svež navdih... https://youtu.be/0TUrOC7YnvY

Ni komentarjev:

Objavite komentar