petek, 26. april 2019

K A T E J A : Aliveness!


Hi my Beloved!

Something's happening to me ...



Funny things ...


Of course, I meditate every morning. And maybe it's my fault that I sent out intention to have more fun in my life. And get it! Every day a little more!


And I love it!


I love chatting! Just more of my topics! Joyful growth! Happiness! Creativity! Authenticity! I love living my beautiful life! I'm so proud of myself! That's what makes me so happy!


I feel such a connection with my heart. I feel such a connection with who I am. I feel so much joy and it is my pleasure!


I feel that my soul wants to express even more! Everybody is involved in my highest good! And everything goes to my highest good! Everything is true joy and aliveness!


Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired to listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Živost!


Hej moje drage, moji dragi!

Nekaj se mi kar dogaja…
Smešne stvari…

Seveda vsako jutro meditiram. In mogoče je kriva moja namera, da bi se bolj zabavala v življenju, da bi se bolj zabavala. In se! Vsak dan malo bolj!


Rada klepetam! Samo bolj moje teme! Radostna rast! Sreča! Ustvarjalnost! Pristnost! Rada živim svoje lepo življenje! Tako sem ponosna nase! To pa mi je v tako veselje!
Čutim tako povezanost s svojim srcem. Čutim tako povezanost s tem, kdo sem. Čutim tako veselje in to mi je v veselje!


 Čutim, da se moja duša želi izraziti še bolj! Vse sodeluje v moje najvišje dobro! In vse se odvija v moje najvišje dobro! Vse je pravo veselje in živost!

Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar