petek, 26. april 2019

Metuljčki

Komaj čakam, da nadaljujem z ustvarjanjem! To pa me res tako osreči! Z vsem srcem sem noter! To mi toliko pomeni!

Rada imam svoje življenje! Kar rada!? Zaljubljena sem vanj z vsem srcem. Kako sem rada jaz! kako dobro se počutim v svoji koži! Kako uživam v tem lepem postajanju. Ljubim svoje življenje in vse, kar sem in kdo sem. Edinstvenost. Lepota. Živost. Unikatnost. Vse. Tako kot vsi.

In prav je, da sem sredi raziskovanje globin. To mi je v veselje! Prav uživam lahko z vsem srcem.
Čutim to notranjo ljubezen! Zadovoljstvo. Užitek. Rada sem jaz!

Ni mi mogoče čisto naravno, da čutim toliko vzhičenosti in ljubezni! Ampak odpiram se! In čutim, da se nivo dviguje! Prav lahko se navajam na boljše. Z vsem srcem se odpiram tej poplavi pozitivnosti.
Je pa tudi res, da sem se odločila, da sem srečna.

Nekaj samo moram napisati, da ne pozabim! To se mi je zdelo ključno!

Slišala sem od Abrahama Esther Hicks, da te občutke, ki mislimo, da nam jih bo dal denar, jih lahko dobimo tako, da se odločimo, da se bomo počutili dobro v vsaki situaciji.

Sem lahko srečna ne glede na vse? Mislim, da mi gre dobro.

Ljubek pristen srčen sončen veselja poln dan!

Cmok! Cmok!















P.S.: Danes poslušam svoje srce še bolj! Še bolj sem samosvoja in edinstvena. To mi je v tako veselje in radost! To me resnično osrečuje! Ellie Goulding - Love Me Like You Do (https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo)

P.P.S.: Nov video navdih... https://youtu.be/SkPiAdGptqs

Ni komentarjev:

Objavite komentar